bitterheten

Vissa människor är verkligen så bittra.
Kan inte se sina egna brister och fel.
Kan inte ge andra creds för bra jobb.
Sådant är sorgligt.
Varför kan man inte bara glädjas åt andra.
Jobba tillsammans med andra.
Varför ska allt för så många vara en evig tävling?
Vad hände med gemensamma mål?

Samtal med en vän idag:
Jag - jag tror jag har svårt för att bita ihop och svälja när andra behandlar mig illa.
Hon - Ja, det har du. Du står på dig och säger vad du tycker. Det är så man borde göra, så alla borde göra.
Jag - ja.. kanske det
Hon - jag önskar jag kunde det och det är så bra att du gör det.

- tankepaus -

Jag - Jo, men det kommer bli min död.
Hon -  (skratt) ja antagligen.

Kommentarer
Postat av: PRINSIPESAN

har köpt dom på örjans, tyckte prinsipesan behöbde lite baggy jeans... sedan köpta annso också och sedan maria också. Bra billiga (499:-) snygga, baggy med inte allt för lång gren...

Hur är allt med dig då?

Postat av: PRINSIPESAN

jo då... sista timman på jobbet nu, ledig till 2/1 så det känns rätt ok faktiskt. Eller ok det känns underbart, det är ju nu :) Tyvärr har jag inte alls någon julkänsla men den kommer då vi förmodligen slår ihop våra familjer och fira en riktigt gooood jul :)

2007-12-20 @ 15:08:31
URL: http://prinsipesans.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback