Fortsättning

När jag kommer hem försöker jag hinna med så mycket som möjligt.
Vilket innebär:
* Äta
* Läsa på inför mötet
* Mysa med katterna

När jag är på väg in i köket i rask takt så kommer min katt-kille springande runt hörnet mitt framför mina fötter.
Jag går fort och han springer snabbt och stabilt.
Så jag faller över honom.
Pladask på köksgolvet bara och han ser så nöjd ut.
Jag kunde ju inte annat än att krama honom och mysa med honom en stund.
Han är en spjuver men kan se ack så osyldig och lugn ut.


Kommentarer
Postat av: Sandra

Hej sötnos :) Tack för din fina kommentar.
Det är bara ställa frågor om du undrar, jag ska svara så gott jag kan..Är det i ditt arbete eller bara allmänt att du undrar?
Det är eg fint med mig, men blir bara så frustrerad när man hörs och han är otrevlig och gapar..Då dras mkt saker upp igen, trots att man vanligtvis inte "tänker" på dom...

kram

Postat av: Elin

hihi fortsätt så kanske du vinner :) I morgon presenteras vinnarna :) det är ca 20 kommentarer kvar...

2007-12-07 @ 19:31:05
URL: http://prinsipesans.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback