stirrig

Är lite så jag är nu.
Sitter och tittar på skärmen och efter typ 2 sekunder blir bilden suddig.
En effekt av för mycket sittande vid en dataskärm kanske.
Hur som haver så är det inget jag lider av.

Nu ska jag snart diska.
Jag har faktiskt lagat middag idag.
(och ja hjärtat, du läste rätt)
Kokat potatis till och med, det är nog ungefär fjärde gången sedan jag flyttade hemifrån.
Jag och potatisarna har haft e lite jobbig period när jag var yngre så jag har mobbat ut dem sen jag flyttat.
Men det är en lång historia så jag skippar den.
Och anledningen till kokt potatis idag var att jag faktiskt inte hade något annat.
Eller ja kanske, men inte som passade till mina köttbullar.
Jo, i och för sig så hade jag makaroner.
Men ingen ketchup.
Därav potatisen.

Men gosh! Vilket extremt ointressant inlägg.
Tar med mig två katter och en bok och lägger mig ett tag nu.
Bra idé tycker jag och efter det här inlägget kan ni nog inte annat än att hålla med.

Kommentarer
Postat av: amanda :)

läs gärna min blogg :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback