You're amazing

Jag har en så otroligt fin vän.
Hon är så speciell på många sätt.
Hon vågar.
Mer än jag någonsin skulle våga.
Hon trotsar tvivel hon har.
Istället för att sitta och fundera på hur saker och ting ska bli så agerar hon.
Så otroligt starkt!

Och hennes hjärta.
Djupare än världens alla sjöar.
Större än man kan ana.
Förstående.
Klok.
Och en humor to die for!

Underbara människa!
Du har bara varit hemma några veckor men på de timmar jag fått dela med dig så har du gett mig så mycket.
Så mycket energi.
Så mycket pepp.
Så mycket inspiration till nya idéer.
Så mycket glädje och värme.

Du är en fantastisk människa och en underbar vän.
Sjävklart kommer jag sakna dig.
Och precis som förr så är halva jag glad medan halva jag är dyster.
Jag skulle ljuga om jag sa något annat.
Men det jag vill att du ska veta är att jag är glad för din skull.
Och jag beundrar dig.
Och om något någonsin blir jobbigt så finns jag här.
Och du finns så ofta i mina tankar.
Du är en sådan person jag är så otroligt stolt över att ha som vän och hoppas på att alltid få ha kvar.

Kajsa, you're one of a kind!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback