Heliga Maria, Josef och en kamel!

Idag mina vänner har jag släpat mig till gymmet.
Kommer inte ens ihåg när jag var där sist.
Nu är tanken att ta tag i träningen på allvar igen.
Men - är det inte så man alltid säger efter att ha lyckats med bedriften att genomföra ETT pass, eller?
Hur som helst, tanken är god och jag ska göra vad jag kan för att komma igång med det här.
Skylten som mötte mig utanför gymmet hade texten: "den bästa träningen är den som blir av".
Kan det bli mer talande än så?

Nåja, nu ska jag fixa mig klart för en lunch på stan med Frida.

Kommentarer
Postat av: Elin

tusen tack får dina fina kommentarer. Dom gör så mycket för mig. Ibland känner man sig så ensam, så ensam. Ibland tor jag okså att det är något aöövarligt fel på mig. Varför kan jag bara inte vara som alla andra? Men det är faktiskt som du säger, jag räds att göra andra besviken och ställer så höga krav att den enda jag sviker i slutendan är mig själv...


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback