Längesen I know..

Uppdateringen har varit under all kritik sista tiden.
I know and I'm sorry,
Mycket som varit runt omkring mig helt enkelt.
Men nu är jag tillbaka.
Dock mitt i tentaskrivande, men som jag skrivit förut: pauser är alltid välbehövliga.

Idag har jag och systersonen varit och sett Magnus Betnér, så galet rolig karl!
Han är helt klart Sverigens bästa komiker enligt mig.
Ska snart gå och lägga mig för imorgon blir det möte i Luleå och sedan middag med en så fin tjej.

Men nu, sängen.

Har nog en del sömn att ta igen, har sovit dåligt sista tiden och jag brukar alltid sova bra.

Nåväl, det har sina orsaker.
Godnatt med er!


Kommentarer
Postat av: elin

men åh.. gumman... hoppas allt är bättre nu, tänker på dig, så att du vet och om du känner att du vill dela med dig.. kan vara skönt att ventilera sig till någon med bredperspektiv. [email protected] är min mail så du vet. Och jo, jag mår jättebra. Har ärligt aldrig någonsin i mitt liv mått så här bra. När man haft det tungt blir det lätt så att man.. ja.. när jag har det så här bra tänker jag.. shit nu kommer det att komma en riktigt stor smäll.... och ja hela min tillvaro skrämmer mig för jag är ju inte van att ha det så här bra... men jag är lycklig, så innerligt lycklig och jag fokuserar på det istället...


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback