Pigg NU? wtf?

Jag brukar aldrig.
Och jag menar aldrig vara pigg den här tiden.
Jag är ju tjejen som utan problem brukar somna kring 21-tiden om jag har möjlighet,
Men idag vet jag inte vad som hänt..
Kanske i och för sig kan vara att jag sovit mycket i natt.
Samt druckit mycket kaffe under kvällen.
Eller den extrema lättnaden efter att ha fixat en skoluppgift som jag kämpat med större delen av kvällen.
Men nu då?
Vad gör man när ma är vaken nu?
Jag tror nog det blir att krypa ner i sängen med min bok i alla fall.
Kanske jag blir trött, eller så får jag helt enkelt en hel massa läst.

Och för er som undrar, bloggdesignen är inte klar.
Men jag är så kass på sånt där så mitt tålamod klarar inte att sitta med det allt för länge.

Näväl, godnatt!

Kommentarer
Postat av: Victoria

Hoppas du lyckades somna tillslut :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback