Planerande för en god sak

Idag vaknade jag utvilad efter ca åtta timmars sömn.
Gick upp och åt frukost vid åtta-tiden.
Katterna masade sig upp kring tio-tiden.
Sanslöst morgontrötta var dem idag och olidligt mysiga när de väl vaknade.
Jag har pluggat.
Pysslat med lite Rädda Barnen-grejer.
Nu ska jag snartgöra mig redo för ett besök hos mormor tillsammans med mamma.
Efter det ett träningspass.
I eftermiddag ska jag träffa två av mina fina tjejer.
Och efter det ska jag till älskade K.
Roliga saker som trots det kräver ett minutiöst planerande för att klaffa.
Men det känns som en bra fredag.

Ikväll eller imorgon måste jag också planera inför söndag.
Farsdagsfirande för den finaste pappan i världen.
Jag ska bjuda på middag.

Vad gör ni andra i helgen?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback