Trött...

Jag misstänkte att jag skulle vara sjukt trött idag.
Men inte såhär trött.
Men nu, efter fyra koppar kaffe, så börjar det kännas som att jag faktiskt kan ta itu med skolböckerna.
Men när klockan ringde..
Jag snoozade, X antal gånger.
Sen ringde finaste K och jag kunde inte tänka på annat än att jag velat att han skulle ligga bredvid mig och prata istället.
En mysig morgon hade suttit fint.
Men, som sagt nu är jag alive and kickin' igen så dags för plugg!

Den här veckan skulle mina glasögon komma med så då slipper jag dn dagliga huvudvärken, behöver jag säga att jag längtar?

Kommentarer
Postat av: fiorella

hihi min lille exotic är också min bebis

Postat av: fiorella

jadå bara länka på du :)

2007-11-12 @ 12:24:12
URL: http://yesfiorella.blogg.se
Postat av: YokoSuma

:D Jag hade så gärna legat där med dig älskling.
kramats mysigt .. lyssnat:p

2007-11-12 @ 13:39:47
URL: http://yokosuma.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback