Utmaning

Blev utmanad av Prinsipesan, glittrigaste tjejen på nätet :)


BRUKAR DU KOMMA I TID?
Allt som oftast

NÄR BLEV DU FOTAD SENAST?
Dont know

HUR KÄNNER DU DIG NU?
Trött men lycklig

VANLIGASTE FÄRG PÅ DINA KLÄDER?
svart

KAN DU LAGA MAT?
jag kan när jag vill och orkar

VAD TYCKER DU OM FÖTTER?
inget särskilt
 
ÄR/VAR DU AKTIV I SKOLAN?
Ja

VAD SAKNAR DU?
K och mina två tjejer

NÄR OCH VARFÖR GRÄT DU SENAST?
Gör en kvart sen när jag såg gilmore girls

HADE DU EN BRA KVÄLL IGÅR?
Ja

DIN FAVORITDRYCK PÅ MORGONEN?
Kaffe

RAKAR DU BENA?
Ja

ÄR DU NYTTIG?
Inte särskilt

NÄR BRUKAR DU GÅ OCH LÄGGA DIG?
tidigt

VAD SKA DU GÖRA I VINTER?
Åka skoter och grilla korv :)

PROJEKT JUST NU?
Läsa ut min bok

VAD BORDE DU GÖRA?
Har faktiskt inga borden just nu

VAD VILL DU GÖRA NU?
Lägga mig under en filt vid tvn

HAR DU NÅGONSIN HAFT NÅGOT JOBB?
Ja, ett par stycken

JAY LENO SHOW?
Nej tack

VARFÖR HÅNGLAR MAN?
?

ÄR DU BLYG?
Ibland

ÄR DU POLITISKT AKTIV?
Ja

VILKEN TID GICK DU UPP IDAG?
Nio-halv tio

VILKA INSTRUMENT KAN DU SPELA?
Inget alls, totalt tondöv

VILKEN IDROTT SYSSLAR DU MED?
Ingen annan än promenader och gym

VILKET TV-SPEL SPELADE DU SENAST?
Nåt fightingspel till ps2

VILKET DATORSPEL SPELADE DU SENAST?
Yatzy

VILL DU HELLRE HA MAIL ÄN VANLIGA BREV?
nej

HAR DU HAFT SEX MED NÅGON SOM VAR DUBBELT SÅ GAMMAL SOM DIG SJÄLV?
nej!

TROR DU PÅ KÄRLEK VID FÖRSTA ÖGONKASTET?
Ja

HUR MYCKET KRÄVS FÖR ATT DU SKA BLI FULL?
Olika

HAR DU SPYTT OFFENTLIGT?
Nej

VAD ÄR DET PINSAMMASTE DU GJORT PÅ FYLLAN?
Är aldrig pinsam :)

ÅNGRAR DU DET?
-

VAD SKULLE DU GÖRA OM DU VAR KILLE FÖR EN DAG?
leta skillnader och likheter

HAR DU STJÄRNOR OCH KAJAL?
Nej

BRUKAR DU SMINKA DEJ?
Väldigt sällan

ÄR DU NÖJD MED DITT LIV?
Ja

VAD HAR DU PÅ DIG JUST NU?
Myskläder

VILKEN HÅRFÄRG HAR DU?
Brunt med lite rött i

HAR DU STADIGT SÄLLSKAP?
Jopps :)

VAD VILL DU JOBBA MED?
Människor

HAR DU TRÅKIGT JUST NU?
Nej

VAD GÖR LIVET VÄRT ATT LEVA?
Nära, kära och utveckling

VAD I LIVET ÅNGRAR DU?
Att jag låtit mig utnyttjas

VAD LYSSNAR DU PÅ FÖR MUSIK?
Det mesta

KATEGORISERAR DU DEJ SJÄLV I NÅGON STIL?
Nej

ÄR DU TRÖTT?
Ja

NÄR VAR DU FULL SENAST:
Längesne

SOVER DU HELST ENSAM ELLER TILLSAMMANS MED NÅGON:
Tillsammans

BÄSTA GRUPP/ARTIST:
Björn Afzelius och om jag ska säga någon i som lever: Mikael Wiehe

HUR MÅNGA SKOR HAR DU?
Oj.. 30 kanske

FAVORITRÄTT?
Mammas palt

VAD GÖR DU IMORGON?
Ser på Jonas Gardell

Kommentarer
Postat av: Elin

sitter och läser igenom dina gamla inlägg.... vad söt du e... :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback