Vart tog den här veckan vägen?

Jag tyckte det nyss var söndagkväll och nu är det snart helg igen.
Galet!
Hur som helst, idag har jag vart i Luleå på möte, sedan var det en lucka till bussen gick så då fick jag tid över och "råkade" hinna med att både prova och köpa skor.
Hopplöst, men jag är nöjd.
Dock rätt korkat att handla i Luleå när jag ska till Stockholm snart.
Men jag kommer nog handla så det räcker där med tror jag.

November är en ganska spännande månad det här året.
Så himla mycket som kommer ha hunnit hända när den här månaden är slut.
Kanske kommer en resumé senare, men vi får se!

Nåja, nu näsan i böckerna igen.


P.S. Igår var jag lite skeptisk till glasögon men idag så längtar jag faktiskt efter dem D.S


Kommentarer
Postat av: Elin

nu finns mulberryn på min blogg :) den ligger så fint i hallen och väntar på att flyga till sthlm

Postat av: Elin

så lite så....


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback