3 gånger om dagen

Jag läste någonstans att för att hålla en blogg vid liv ska man uppdatera den 3 gånger om dagen.
Det kanske stämmer att det är så.
Och OM det är så så är ju det den ultimata anledningen att ta pauser från pluggandet titt som tätt, right? :)

Nåja, nu har jag precis fixat mig färdigt.
Ska med mammsen en sväng till storheden och handla.
Det är jag verkligen så dålig på.
Att storhandla alltså.
Jag har nog tappat den där husmodersgenen nånstans på vägen.
Men som jag brukar säga: det må väl vara hänt!
Idag ska jag i alla fall ta mig i kragen och hamstra saker så som shampo, balsam, kattsand, kattmat osv osv
Tänkte eventuellt göra ett försök att fylla upp min frys med.
Vore ju onekligen skönt att slippa småhandla varje dag för att ha middag.
Vi får se var det slutar!

Hur som helst roligt att få en heldag med mamma.
Världens bästa mamma!
Sedan när jag kommer hem så blir det plugg för hela slanten.
Samt lite planerande.
Ska vara med på en temadag på en av högstadieskolorna på onsdag så det kräver ju lite planerande.
Men det ska nog gå bara fint det med.

Jag längtar så otroligt mycket efter en vecka LEDIGT.
Jag vill åka till Stockholm.
Älskade Stockholm, det är verkligen staden i mitt hjärta.
Var i och för sig där i tisdags och ska dit på måndag med.
Men det är inte samma sak.
Att bara vara där på möten och konferenser är inte samma sak.
Det är nästan hemskt.
Då hinner man få känslan av Stockholm och så måste man snabbt lämna det igen.
Hujja.. jag har alltid en hemsk separationsångest när jag ska hem därifrån.
Världen bästa stad helt enkelt!

Nä ni, nu diska och plocka bort innan jag ska åka.
På återseende!

(Jag tror förresten det är Alex Schulman som sagt det där med tre gånger om dagen)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback