Almost done..

Nu har jag pluggat sedan ca 7:00 i morse och fortfarande har jag läsning kvar!
Det är ganska tröstlöst.
Dock så är det bara 20 sidor kvar nu så det känns som att jag fixar det i ett kick :)

Nu ska jag snart iväg på ett möte.
Och det är väl det som stör mig mest.
Inte mötet i sig.
Men att jag inte är riktigt klar.
Var mitt mål på morgonen, att honna färdigt innan jag skulle iväg.
Men jag får väl lära mig att se mina begränsingar kanske...?

Hur som helst så ser jag fram emot lite frisk luft och en cykeltur.
Det är nog välbehövligt med lite friskt syre till hjärnan.
Ikväll ska jag planera klart inför temadagen jag ska vara med på imorgon.
Men det är i stort sett klart, bara lite småfix kvar.

Ibland känns det som att mitt liv bara består av ett inrutat schema utan större utrymmen för impuls.
Det är fördelar och nackdelar.
Skönt att veta vad som händer, jag får kontroll över tillvaron.
Dåligt att den kontrollen ibland får mig att känna mig inlåst.
Som tur är så är inte alla dagar lika hektiska.
Faktiskt så ser jag fram emot en liite lugnare helg.
Men mycket kan ju hinna hända innan dess, tyvärr!

Nä, nu fixa klart mig innan jag ska hoppa på cykeln.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback