Bad day

När dagar börjar dåligt så blir jag så tjurig.
En människa som beter sig så illa och är så girig efter skvaller ska inte få mina dagar dåliga.
Så jag bestämmer mig för att det ska inte lyckas.
Så nu håller jag som bäst på med att göra en dålig dag till en bra dag.
Och vet ni?
Det funkar faktiskt gode fint!

Jag har bara bestämt mig för att folk som beter sig på det sättet inte är värda att ödsla energi på.
Trots det så gör jag det, fast under begränsad tid.
Jag måste få lite tid att reda ut allt som snurrar i huvudet.
Men när det väl är gjort, då får det vara sedan.
Moving on!

Jag har faktiskt lagat mat idag, hör och häpna!
Det är allt för sällan jag tar mig för att göra det.
Carbonara med färskpasta har jag gjort, hur gott som helst blev det!
Så nu har jag precis diskat undan efter det och sådär och sitter och funderar på vad jag ska göra härnäst.
Pluggandet är fixat redan så det blir kanske lite plockande i hallen.
Ligger saker lite varstans där ser jag.

Men vet ni vad det blir först?
Latte, gilmore girls och en skål glass :)

See u!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback