Härliga höst

Det är verkligen en härlig dag idag.
Känns inte allt för uppmuntrande att sitta med näsan i skolböckerna hela dagen.
Ska i alla fall iväg på ett möte på eftermiddagen och då tänkte jag passa på att ta mig en cykeltur i samma veva.
Hösten är så otroligt fin och jag känner att det är högtid att ta med mig systemkameran ute på en utflykt.
Ska styra upp det inom kort känner jag!

Min katt hon sitter ute på balkongen och solar.
Hon älskar verkligen att vara ute.
Jag tror hon passar på att vara ute så mycket hon kan nu innan det blir vinter.
Jag är fullt övertygad om att hon har kapaciteten att känna till när årstiderna växlar :)

Nä.. 11 sidor kvar av psykologin nu.
Bara att sätta fart!
Har efter det 80 sidor genusvetenskap som väntar.
Upp med hakan och kämpa på.
(kaffe är för övrigt en huvudingridiens sådana här dagar)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback