Helg!

Mitt i allt idolande.
Men jag är inte så intresserad längre, ser bara idol för att jag tycker Amanda är grym :)
Och nu har hon sjungit så nu slapptittar jag mest för att se vem som åker ut.
Har också småpysslat lite.
Bränt ut lite foton och sådär.

Imorgon ska jag och fika med en tjej jag inte träffat på jättelänge, det ska verkligen bli hur kul som helst!
Och sedan ska jag på mysig utflykt med två fina pojkar.
Bara vädret tillåter, jag håller tummarna!
Tänker alltid att jag ska se vädret på tv men sedan så blir det alltid att jag gör något annat eller att jag glömmer lyssna. Hopplöst!
På söndag hoppas jag få bjuda min fina pappa på middag.
Han ställer alltid upp för mig och hjälper mig på alla möjliga (och omöjliga) vis så det vore kul att få göra något för honom.
Sedan blir det tidigt i säng för på måndag bär det av till Stockholm.
I hela 8 timmar.. det är bittert!
Nä nu ska jag glo lite mer på tv!

Kommentarer
Postat av: sandra

är inte heller så intresserad av idol längre :P


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback