kvinnlighet

Hittade ett roligt test hos Sandra som jag var tvungen att testa :)

Mitt resultat på kvinnlighetstestet:
Din poäng: 208
Du är laddad med östrogen och det råder ingen tvekan om att du är kvinnlig! You go girl!

Men bara för att jag läser genusvetenskap så var jag tvungen att göra manlighetstestet med:)
Mitt resultat:
Din poäng: 97
Du är inte en man, men du är inte heller en pojke. Du befinner dig i gråzonen som kallas för 'kille'.
Du gillar partydrinkar och har enbart fjun på kroppen.

Nåja, återigen eftersom att jag läser genusvetenskap, så skulle jag vilja kritisera dessa test på många punkter.
Men ska låta bli det.
Kan inte rå för att jag tycker såna här tester är rätt kul att göra :)

Tipsa mig gärna om andra tester :)

Nä, nu har jag lite bråttom till mötet!
Bye bye!

Testerna finns förresten på
http://www.environstudios.com/quiz/

Kommentarer
Postat av: sandra

Hej =) är lite dålig på att kommentera andra bloggar, men jag är dig hack i häl och läser vad du skriver :) hoppas allt e bra med dig. kram sandra


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback