Psykologisnurrig

För mycket psykologi göt en helt skum i huvudet.
I alla fall mig.
Precis efter jag läst i boken så börjar jag analysera varför alla beter sig som de gör.
Och hittar nån psykologisk lösning till det mesta.
Som tur är håller det där inte i sig så länge, bara när jag precis läst och är inne i tänket :)

Nu ska jag alldeles strax hoppa i säng.
Är dödens död.
Gick upp vid sex.
Drack kaffe och läste tidningarna.
Iväg till sävast.
Tre passa feministiskt självförsvar.
Hem.
Laga middag.
Plugga.
Jobba.
Plugga.
Plugga.
Roomservice.
Plugga.
Plugga.
Så jag känner mig mör.
Hujja!

Nåja men jag klagar inte, det har trots allt varit en okej dag idag!
Jag har ju trots allt världens bästa jobb :)
Det är bara det där kombinerandet med skolan som ibland gör att saker kör ihop sig till förbannelse.
Nåväl, det är självförvållat så let's do it! :)

Nä ni, nu godnatt!
Hörs imorgon

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback