Rise and shine

Morgon.
Har precis läst tidningarna och druckit en massa kaffe.
Var en vän som sa till mig igår att hon tyckte jag skulle låta bli att dricka kaffe på en vecka, bara för att se hur det skulle gå.
Jag tror inte jag ska prova det ens :)

Klockan är drygt halv nio.
Hitills har jag hunnit med att samordna ett grupparbete.
Läsa psykologi.
Jobba lite.
Jag tror det här kommer bli en bra dag, dock kommer jag vara riktigt trött ikväll!
Men det gör inget alls.
Och snart är det helg, jiho!
Jag är sugen på att hitta på något roligt.
Vet bara inte vad riktigt.. ska nog inviga K i planerna kanske.
Han brukar vara med på det mesta.

Nåja jag ska fortsätta med mitt läsande nu, annars hinner jag aldrig klart!
Ha en bra dag!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback