What a day!

Den här dagen har verkligen krånglat från det att jag steg upp.
Men det löste sig det med.
Man får vara glad att man är utrustad med lite jävlaranamma! :)
Nu har jag en liiiiten liten micropaus i mitt pluggande.
Ser snart i kors av allt himla läsande.
Men tänkte att jag imorgon kanske skulle ta en liten sovmorgon, så då får jag vara lite extra flitig ikväll istället.
Med nog mycket kaffe brukar även det funka :)

Jag har för en liten stund sedan fått tillbaka internet.
Det försvann igår för att en kabel grävts av eller nåt sånt.
Men nu verkar det vara alive and kickin' igen och det är ju huvudsaken.
Är halvknepigt att läsa tvp nätbaserade kurser utan internet..

Nä, måste sätta mig med böckerna.
Får dåligt samvete när jag gör annat än att plugga när jag vet att jag BORDE plugga.
Vet inte om det bara är jag som är så, eller kan någon känna igen sig?

See u soon!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback