Dags att sparka igång bloggen igen kanske?

Var ett tag sedan jag bloggade nu.
Men känner att det kanske är dags att sparka igång den igen, eller i alla fall göra ett försök!
Skrivlusten går lite upp och ner, faktiskt i ganska perfekt synk med skolarbetet.
Mycket skola, lite skrivande.
Lite skola, mycket skrivande.
Ja ni fattar!

Just nu så läser jag en kurs på heltid och en kurs på halvtid.
Och så jobbar jag halvtid.
Det är småkämpigt att få det att gå ihop ibland, det ska erkännas.
Men det finns inget av det jag vill välja bort.
Så jag gillar läget och klagar inte nämnvärt.

Har trots allt förunnats en rätt stark gen som kan kallas jävlar-anamma.
Har jag gett mig in på något så ger jag mig inte.
Kan nog tacka min kära far för den genen I guess.

Annars rullar livet på som vanligt.
Jag trivs bra med tillvaron just nu faktiskt och det känns skönt!
Att det dessutom är höst gör inte saken sämre.
Världens bästa årstid!
Jag älskar färgerna.
Temperaturen.
Luften.
Mörkret på kvällarna.
Myset med tända ljus och te.
Läsa böcker och se på tv under en filt.
Jag kan fortsätta hur länge som helst men jag droppar det där!

Hur som helst, bloggen är återupplivad och jag ska göra vad jag kan för att hålla den vid liv.
Tanken är också att försöka lägga upp lite bilder och sådär.

Välkommen hit! Lämna gärna ett avtryck.

Kommentarer
Postat av: Elin

Hej och tack för dina fina kommentarer. Tog mig friheten att lägga till din blogg bland mina länkar. Du verkar ha mycket kloka saker att säga. Mvh / Elin


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback