Paus från livet

Idag vill jag bara ta en paus.
En välbehövlig time-out.
Jag är på ett uselt och humör och så trött att jag inte vet var jag ska ta vägen.
Jag skulle behöva en sovmorgon.
Med efterföljande slappardygn.
Dock så är jag uppbokad idag, imorgon, på söndag, på måndag, på tisdag och på onsdag.
Men kanske torsdag kan bli en ledig dag.
I vissa fall är det bra att styra sin egen tid och göra sina egna scheman.
Men stundvis är det jävligt tröttsamt.

Hur som helst så ska jag snart iväg och jobba men innan dess ska jag slinka förbi Åhléns och se om de har Winnerbäcks nya där.
Känner att jag behöver något att peppa mig själv med.

Nä ska greja vidade lite med förberedelserna för helgens uppdrag innan det blir jobb.
I och för sig så har jag idag 40 minuters bilkörning till jobbet och det är ju ett plus!
Tycker om att köra bil, bara jag, vägen och musiken.
En stunds avkoppling.
Feels good!

Nåja ha en härlig fredag allihopa!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback