återigen

återigen sitter jag på bussen.
och återigen förundras jag över hur mycket vitlök en och samma person kan lukta (läs: stinka). det är nåt jag gör fel, dessa vitlöksdoftande människor dras till min närhet. och nä, jag är inte överdrivet lycklig över det.

annars så kan jag tipsa om en grym låt: ''no one's gonna do it fot you'' med hellacopters. Den låten är lite av mitt livs och vardags ledmotiv kan man säga.

Det är vår nu och jag är, precis som varje vår, så sjukt jävla Stockholms-sugen! teater, söder, kulturhuset, moderna museet, gamla stan und so weiter. Folk pratar om thailand och skit, varför gör de det när vi har älskade Stockholm? Jag förstår nog folk lika lite som de förstår min förkärlek till hufvudstaden. Nåväl, nästa månad får jag ju åka till Linköping och faktiskt också hinna med två snabbdejter med Stockholm med så jag ska väl inte klaga antar jag :)

Oj vilka fantastiska bussfunderingar jag bjuder på, helt utan sammanhang och logik men det är väl så jag är kanske.

Nä nu ska jag sätta hellacopters på repeat och tänka på alla saker jag har att göra. no one's gonna do it for me.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback