Det är illa..

Ja, det är faktiskt riktigt jävla illa.
Jag har måååånga timmars plugg kvar innan jag kan hoppa i säng.
Och ni som känner mig vet att det där kring 21-snåret som jag brukar vara redo för sömnen.
Men inte idag.
Det kommer bli en sjukt sen natt.
(Tidig morgon).
Men jag måste bli klar.
Och just nu så pratar vi om 130 sidor engelsk litteratur rättspsykologi som ska sammanfattas.
Så ja, ett par timmar som sagt.
Och nä, jag kan inte göra det imorgon.
För imorgon är det ny litteratur att läsa och min tjurskalle och jag har kommit överens att innan nästa vecka ska vi vara ikapp.
Så det är bara att bita i det sura äpplet.
Såå..what to do?
Just det, dricka kaffe!

Hoppas eran söndag är bättre!

Men nu blir det en halvtimmes paus för att se Parlamentet.

Kan inte missa, dessutom har jag hört ryktas att Björn Gustafsson är med ikväll! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback