Det där systerskapet

Har varit på möte ikväll.
Har förärats med ett nytt styrelseuppdrag och det känns otroligt bra!
Jag är glad.
Jag har så mycket engagemang att jag ibland måste hitta någonstans att sätta det.
Och nu har jag en till källa.
En källa för att ge och få.
Det är fantastiskt.
Kvinnokraft och systerskap är otroligt när det funkar.
Så jag har hamnat rätt.
Och jag bara ler.

Annars har dagen bestått av en massa pluggande.
Rättspsykologi för hela slanten.
Hade tänkt hinna med att skriva på C-uppsatsen med men tyvärr var jag (som vanligt) lite för tidsoptimistisk.
Men imorgon, då ni! Då ska uppsatsen få mitt odelade intresse :)
Har också varit på ett mycket intressant samtal/möte med Majbritt Theorin idag.
Vilken otrolig kvinna!
Helt klart förebildsämne.

"Det jag vill förmedla till kvinnor är att man alltid ska ha ett mål.
Och då och då ska man gå tillbaka och se att man är på väg åt rätt håll.
Det är viktigt!"
Kloka ord av en fantastisk kvinna.

Nä, nu ska jag återgå till böckerna.
Måste bara visa en otroligt charmig bild på min kattkille:


P.S. Storasyster jag hörde att du hittat hit, vad roligt! Lämna ett spår vettja! :) D.S


Kommentarer
Postat av: Anneli

Hej provade lämna spår för en stund sedan men det avbröt så jag vet inte om det kom bort.
Vi ska fira Thomas nästa Lördag så kom gärna och fika om du har tid.
Må gott och plugga inte i hjäl dig./Storasyster.

2008-04-19 @ 10:48:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback