Det går för fort

Det är torsdag idag.
Det betyder att den här veckan snart är slut.
Och alla veckor går så satans fort.
Och i mitt fall så är det inte alltid så bra.
I alla fall inte de veckor när dagarna går fort och uppgifterna långsamt.
Men det brukar lösa sig det med.
Jag har ju genom arv fått en riktigt tjurskalle som gör att jag inte ger upp.
Så som sagt, det löser sig!

Snart måste jag nog ta en promenad och gå och handla lite.
Men som bekant så är handla mat en av de sysslor som alltid ligger långt ner på min lista över saker jag vill göra.
Men nu börjar det bli ohållbart så jag måste nog ta en tur till ica senare.

Jag har sanslöst lite att berätta när jag bara sitter hemma och pluggar som en tok.
För jag besparar er alla mina tankar gällande det.
Exempelvis en hållbar modell som gör att jag kan förhålla mig till integrationens olika nivåer.
Ja ni ser, så spännande är mitt liv!

Nä, nu ska jag laga lunch.
Potatis och fiskpinnar.
För hörrni, standardrätten funkar inte längre.
Köttbullarna är slut.
Ni ser, jag måste handla.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback