Satan i gatan vad jag är effektiv!

Idag är en sådan dag som känns som en måndag.
Ni vet, man ska starta upp veckan.
Mycket att göra.
En lång att-göra-lista.
Så är min tisdag.
För min måndag sov jag i stort sett bort.
Var på heldagsmöten både lördag och söndag.
Och natten till söndag som jag cirkus 3 timmar tack vare en ohängd granne med för mycket bas, för lite respekt och för mycket alkohol. (Eventuellt också med för dålig hörsel med tanke på volymen).
Hur som!
Igår sov jag halva dagen för att sedan ägna större delen av dagen åt att vara förbannad.

Men idag var jag effektiv redan vid halv sju (läs: efter tre koppar kaffe) och har redan fått en massa gjort.
Det har mailats, det har skrivit fakturor, det har planerats för veckan. Det känns fantastiskt! Och klockan är bara nio än.

Nä nu ska jag fortsätta medan flytet håller i sig.
Godmorgon på er!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback