Ett sånt där berömt ryck

Sådär på kvällskvisten fick jag ett ryck och började städa en garderob.
Efter det så städades hela lägnheten.
Det dammtorkades, dammsögs och skurades.
Nu kan jag njuta och andas in doften av skurmedlet.
Otroligt skönt!
Och allt på grund av att jag fick för mig att inventera lite bland höstskorna.
Glatt överraskad blev jag när jag hittade en massa skor jag helt glömt bort.
Är det ett tecken på att man äger för många skor månne?

Under dagen har jag varit på Nolia med pappa.
Det var mycket trevligt!
Vi har skämtat, varit sarkastiska, pratat politik samt pratat allvar.
Allt på en dag.
Jag känner mig lättad, lugn och lycklig.
På Nolia inhandlades några mirakel-städsvampar och en otroligt cool t-shirt.
Är det förresten lite tantvarning att handla städgrejer?
Själv känner jag att när man är ägare av två katter så behöver man lite "värre" städgrejer.

Imorgon är det jobb igen.
Det ska bli himla kul!
Jag känner mig så utvilad så det känns som att jag varit ledig i flera veckor fast jag i själva verket bara varit ledig fyra dagar.
Oh well, börjar 14:45 imorgon också det är ju inte direkt så att jag behöver gå upp i ottan.

Nä, nu ska jag fortsätta kvällen med att sortera lite papper och planera lite.
Hur har eran dag varit?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback