I love it!

I natt har båda katterna sovit under täcket med mig.
På morgonen när jag vaknade fick jag ta på mig tofflorna för att inte frysa.
Det är med andra ord höst och kallt.
Och jag bara njuter.
Det är så mysigt att sätta sig under filten i soffan med morgonkaffet och tidningen.
Det regnar även idag och jag har en massa ärenden att uträtta.
Men det ska nog inte vara något problem!
Det enda som är lite tråkigt att jag inte kan ta någon promenad.
Om jag hinner idag kanske jag ska gå och köpa mig ett regnställ så är det problemet ur världen.

Dagens hållpunkter är 11:00, 13:00 och 18:30. Däremellan gäller det att få annat gjort samt att hinna planera in vettiga mattider.
Dags att planera och strukturera upp dagen nu helt enkelt, godmorgon!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback