I'm born to run

Fy satan vad jag är peppad!
Det är så mycket roligt på gång nu.
Mycket projekt och grejer.
Idag fick jag också ett så spännande erbjudande.
Tänker dock inte säga något här förrän demokratins process är avslutad.

I övrigt finns det annat att se fram emot.
Jag tror faktiskt att det är det som gör mig glad.
Att det finns små som stora saker.
Större grejer som projekt, vardagligare saker som förslag och idéer från vänner.
Det går bra nu helt enkelt.
Och jag tror att man måste satsa för att vinna.

Kvällen har spenderats nerbäddad i sängen med en bok under näsan och två katter på magen.
Jag har läst, lyssnat på regnet och klappat på katterna.
Det har varit en otroligt skön kväll och snart ska jag återgå till samma sysselsättning.

Imorgon blir det en tidig morgon så det känns bra att somna tidigt idag då.
Dygnsrytmen är också återställd.
Med andra ord, trött 21:00 och pigg 07:00.

Nä ni, nu är det godnatt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback