Imorgon är det dax!

Imorgon kickar vi igång tjejgruppen igen och jag läääängtar!
Mina underbara tjejer.
Om jag skulle få barn skulle jag önska att de var tonåringar direkt.
Tänk vad härligt!
De är så kloka, smarta, påhittiga och helt enkelt bäst!
Då kunde man ju skippa det där småbarnsstadiet och få det bästa direkt liksom.
Nåväl jag får fortsätta kalla tjejerna jag jobbar med för "mina" helt enkelt :)

Imorgon ses vi i alla fall igen och startar upp tjejgruppen efter sommaruppehållet.
Tack vare det ska jag baka även imorgon.
Jag vet inte om det är bra eller dåligt.
Med tanke på att tjejerna brukar få mammas fika så är det en liten chansning att baka själv.
Det är liksom svårt att konkurrera med mamma, men jag ska göra mitt bästa.
Vet inte riktigt vad jag ska baka än men... nåt chokladigt tror jag :)
Det är världens bästa grej att bjuda tjejerna på fika, för de kan verkligen fika och det är fantastiskt skönt att se!

Nåväl, nu är det dags att hoppa i sängen.
Godnatt!

Världens finaste:

(Foto: Lena Tegström)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback