Kanske världens tuffaste 6-åring

Tidigare i veckan var jag hos min pappa och umgicks med min bror och hans familj.
Jag tror faktiskt att hans dotter är en av de tuffaste ungarna som finns.
Vi satt alla vid köksbordet och My satt och ritade.
My - Sara, vad tycker du mest om i hela världen?
Jag - ja.. det var svårt
My - okej, men jag vet!

Hon ritade sedan en teckning till mig på en katt.
My - Pappa, vad tycker du mest om i hela världen?
Daniel - hur menar du?
My - ja, men nåt du tycker om
Daniel - jaha, men stora fåglar är häftiga
My - okej

Hon ritade en örn som hon gav till sin pappa.

My - Sandra, vad tycker du mest om?
Sandra - din pappa!

Hon ritar länge och ordentligt.
My - här, jag har ritat ett troll till dig.

Hon är bäst, det är bara så!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback