Lite förvånad blir man ju

Ja onekligen så blev jag lite förvånad när kissen kom fram från bokhyllan.
Nyvaken var hon också så uppenbarligen har hon legat bakom böckerna och sovit.
Men mest förvånad var jag kanske över att hon int rev ner något när hon hoppade ner.



Annars så regnar det fortfarande ute.
Fjärde dagen i rad eller något sånt.
Jag ska uträtta en del ärenden idag.
Möte med rädda barnen, växla pengar och ordna med pass/nationellt id-kort.
Efter det vet jag inte.
Jag har så mycket funderingar idag så jag känner mig mest matt.
Det jag skulle behöva mest av allt nu är en låååång promenad som skingrar tankarna.
Men som sagt, det ösregnar ute.
Och jag har inget regnställ.

Nä, jag måste nog börja gra mig klar för att greppa dagen.

Kommentarer
Postat av: Elin

tack.. hoppas du ocksåå har det bra

Postat av: Becka

ÅHHH, va glad jag blir över en sådan kommentar!

Även om jag främst skriver för min egen skull (och en del för mina systrar :P) så är det ju givetvis såååå kul när andra tycker om vad man skriver! :)

You just made my day! ;)

Hoppas du också har en bra dag!

2008-08-21 @ 16:33:49
URL: http://beckasinnet.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback