Matt...

Just hemkommen från ett gympass.
Så nu känner jag mig mör i kroppen, äckligt svettig och ofräsch.
Men samtidigt så känns det såklart skönt.
Ska bara avvakta tills jag slutat eftersvettas och sedan ta en skön dusch.
Efter det kommer det inte kännas annat än bra :)

Annars har jag nog inte några andra planer innan jobbet.
Kanske fortsätta med mitt eviga pappersröjande.
Det tar aldrig slut!
Men innan skolan börjar ska det vara fixat och allt ska vara ordnat inför skolstart och en aktiv höst.

Det är fredag idag och jag har ingen känsla av fredag alls.
Kan bero på att jag ändå jobbar hela helgen, det kvittar liksom vad det är för dag då.
Men jag gillar att jobba kväll.
Man får mycket vettigt gjort innan jobbet och det är ett roligt jobb på kvällarna också.
Idag har jag dock inte varit så produktiv som jag egentligen hade behövt.
Men what the hell! Det hinner jag ta igen :)

Tidigare i veckan ringde min pappa och sa att min bror med familj kommit på besök.
Pappa - My säger att hon ska åka till dig och att hon undrar när du kommer hit

Åh herregud, faster-hjärtat smälter!
Världens finaste brorsdotter, som också har sin fasters temperament och tålamod, oslagbart :)

Nä, nu kallar duschen så att jag står ut med mig själv igen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback