Näst sista dagen

Imorgon är det alltså sista dagen på jobbet.
Trist och lite overkligt.
Men jag ska nog njuta av att vara ledig ett tag.
Hela 10 dagar närmare bestämt.
Sedan är det skola igen.

Det är snart dags för uppsatsskrivande igen.
Och jag har inte en aning om vad jag ska skriva om.
Lite stressande är det..
Men jag ska nog komma på nåt bra.
Men alla tips mottages såklart tacksamt :)

Nä, nu ska jag nog göra mig klar inför jobbet.
Med tanke på det grådassiga vädret så är det i alla fall inte någon idé att fixa håret, skönt!


Kommentarer
Postat av: Sarah

Heeej! Vad duktig du är som redan börjat tänka på uppsatsskrivande :) Jag har verkligen noll idéer vad jag skulle skriva om nu ifall jag ska läsa d-kursen. Så svårt!! Hoppas allt är bra iaf, kram kram


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback