Oh crap...

Efter att under dagen däckat med en katt på varje sida och sovit middag 1,5 timme och under tidsspannet 18-22:00 druckit sju koppar kaffe så har jag oddsen emot mig vad det gällde att somna tidigt.
Så här sitter jag...
Men jag har faktiskt fått en hel massa vettiga saker uträttade. Det gäller att göra det bästa av situationen så att säga.

Imorgon ska det tvättas, pluggas och sittas på möte.
Med andra ord inte en så ansträngande dag.
Inte heller en dag som kräver att jag kliver upp tidigt så det är inte hela världen att jag är vaken nu.
Även om det nu är långt bortom min normala insomningstid.

Den här dagen har varit bra.
Det är så härligt när man på kvällen känner att man fått mycket uträttat.
Då kan man på något vis somna med gott samvete.
Och jag vet, det är ett "fröken duktig-syndrom" av hög grad. Men det är så jag är. End of story.

I veckan bör jag för övrigt få tre paket jag beställt.
Det tycker jag är det värsta med att beställa grejer online, denna satans väntan!
Två av paketen innehåller i och för sig bara skolböcker som jag inte behöver just nu så det är ingen större brådska.
Men i det tredje paketet finns en digitalkamera som jag är mycket nyfiken på.
Jag har ett otroligt sug efter att ta många fina höstbilder.
Det bästa är såklart min systemkamera, men den är halvbökig att ha med sig på långpromenad. Då är det bra med ett litet och smidigt alternativ.
Min förra digitalkamera har tyvärr slutat fungera så det var dags för en nyinvestering.
Roligt också med en fungerande kamera inför den stundande Bryssel-resan och den planerade Stockholms-trippen.
För övrigt är det också perfekt att köpa saker nu eftersom att jag från och med nästa månad ska överleva på endast csn och då inte kommer ha pengar över till några större inköp.

Nä nu ska jag nog lägga mig i sängen och se lite film så somnar jag nog till slut.
Godnatt!

P.S. Jag sa att jag skulle baka ngot chokladigt och det kan jag lova att det blev: brownies med hackad vit choklad inuti! D.S.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback