Sådärja!

Nu är promenaden avverkad, brödet bakat och disken undanplockad. Utöver detta är också veckans skoluppgifter uppstrukturerade.
Kvar att göra idag?
Gå på möte och planera morgondagens uppstart med världens finaste tjejer.

Jag måste säga att jag varit rätt så effektiv idag.
Men så är det ju också måndag och det är alltid den dag jag får som mest gjort.
Det känns alltid bra när jag går och lägger mig på måndagar i alla fall :)

Nu sitter jag bara här, lyssnar på Johnny Cash och dricker kaffe. En liten paus med andra ord.
Till helgen ska vi ha utbildning i tjejjouren och det ska bli så himla kul!
Jag älskar sådana helger.
Den här gånger är det dock ganska mycket jobb innan eftersom att jag ska hålla i utbildningen, men det ska bli kul ändå!

Nä, nu kallnar kaffet.
På återseende!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback