shit pomfritt och holy makaroni

Jag tror jag har fått någon sorts åldersnoja.
Goddamit om en vecka är jag närmare 30 än 20..
Ibland undrar jag vad jag gjort av 25 år, att jag inte gjort något vettigt.
En sekund senare tänker jag att jag faktiskt hunnit satans mycket.
Det svänger på en femöring som man säger.
(och ja, "femöring" säger man om man som jag är en 25-årig tant).

Fast egentligen är jag väl inte så brydd om ålder sådär.
Det är liksom bara i perioder.
Speciellt sådana här lugna perioder när jag faktiskt hinner tänka.
Det går över snart!
Så fort alla möten kommer igång ;)

På tal om det så träffade jag en kvinna som sitter i samma styrelse som mig i en av de föreningar jag är med i.
Hon pratade då om ABF:s verksamhetsråd. Hon frågade om jag ville vara med när de ska sprida lite information och jag sa "ja, det låter ju kul", hon sa "ja, jag tänkte du är ju med där" varpå jag svarade "är jag?". Hehe man kan visst inte hålla koll på allt!

Nä, nu ska jag duscha och ta itu med lite hushållssysslor samt lite pappersjobb.
See you!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback