Söndag och en känsla av höst

Med endast 13 plusgrader ute så börjar jag ana höst.
Vaknade till i morse av att jag frös och kunde utan problem somna om med det tjocka duntäcket på mig.
Det känns otroligt skönt!

Med hösten kommer inspirationen.
Med inspirationen kommer engagemanget.
Med engagemanget kommer aktiviteterna.
Och jag läääääängtar!
Dock så räknar jag väl med att det inte ärhöst riktigt än.
Men en liten känning av höst har jag allt fått.

Igår hade jag också sommarens första diskussion i feministisk anda.
Diskussionen fördes mellan mig och en vän som jag ser upp till på så många sätt och det var så mysigt.
Te, nötter, mörk choklad och en hel massa prat.
Det var stärkande.
Jag gick därifrån med ett leende och ny kämparglöd.

Idag blir det nog kanske ett träningspass och ett besök hos syster.
Men hela dagen är fortfarande rätt oplanerad vilket känns skönt!
Det är väl så ledighet ska vara.
Jag råkar ju veta att det är precis sådana här dagar som jag kommer längta efter under hösten.
Så jag passar på att njuta medan jag har möjlighet.


Kommentarer
Postat av: Sarah

Hej tjejen!!! Skoj att hitta din blogg =) jag hoppas allt är bra med dig. Ge mig en snabb uppdatering om hur allt är och vad du gör! Ska du plugga mer nu till hösten? Kram!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback