Vuxenpoäng!

Imorse väcktes jag av min lilla kisse.
Ungefär fyra gånger.
04:30.
04:45.
07:30.
09:00.
Sista gången lät hon dock sig övertalas till att sova en timme till på min arm.
I övrigt så bestod väckningarna av ett djupt risvår på ena armen samt en kattspya på golvet.
Hon mådde inte så bra.
Men efter att ha pysslats om hela dagen med glass, gos och en massa lek så mår hon nu bra igen!

De är lite speciella de där kisseskroten. En så enkel sak som att byta sängkläder blir ett helt projekt, se på detta:


Observera de två "knölarna" under lakanet.


"Nä, vi måste nog ligga precis just här där du ska lägga ett täcke".


"Ehh... de där kuddarna får du nog lägga någon annanstans än precis där JAG ska ligga"


Men som vi alla vet: tjurighet kommer man långt med! och jag segrade till slut och lyckades bädda klart sängen :)

Nu ska jag nog snart ta med mig kissarna i fråga och lägga mig och läsa. Det låter så bra att säga att jag ska lägga mig och "läsa" när jag vet att jag i själva verket kommer sova inom 15 minuter. Jag är verkligen sjukt kvällstrött!

Imorgon har jag planerat att baka bröd. Och till er som är förvånade kan jag bara säga att det är jag med! Jag vet inte alls var intresset för att baka bröd kommer ifrån men jag tänkte att jag testar väl :)
Så att handla och baka bröd är planerna jag har för dagen innan jag ska iväg på ett möte.
Om jag lyckas ska jag ge min mamma lite bröd som tack för allt hon bakar till mig.

Idag bjöd hon på paj och när jag skulle gå hem så skickade hon med mig en hel paj hem som hon tyckte jag kunde frysa in så jag "har till middag några dagar". Det är såklart mycket tacksamt och pajen är sjukt god!



Paj med västerbottensost och löjrom, rekommenderas starkt! :)


Kommentarer
Postat av: Sarah

Hahaha de där knölarna under täcket var verkligen för roliga :) ska ni åka ner till Sthlm? Kram kram


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback