Anti-dag med bra slut

Jag har varit så jävla anti precis allting hela dagen.
Allt har känts motigt och tungt och framförallt har jag varit så äckligt trött.
I eftermiddag har jag varit på julbord med jobbet och ätit hur mycket som helst, både julmat och efterrätter.
Efter en promenad hem kände jag att mättnaden lättade lite.
Gick in till mamma för att hälsa på lite, då var delar av syskonbarnsskaran där och efter det kom syster.
Och vad vi gjorde?
Jamen fikade såklart!
Så nu är jag så mätt att jag kreverar.
Nåväl, anti-känslorna släppte förövrigt under promenaden till julbordet så senare delen av dagen har jag bara mått bra.
Imorgon är det dags för jobb igen och jag har absolut inte fått så mycket gjort idag som jag hade tänkt så ja.. lite stress känner jag.
Men vafan, det är lite som vanligt kan man säga.
Och jag är ledig hela helgen så då får jag se till att ta igen allt.
Det löser sig, det gör det alltid.
Tack Timbuktu för den raden!

Nä, nu ska jag lägga mig i soffan och se sista avsnittet oskyldigt dömd som jag missade igår.

By the way, såhär koncentrerad ser man tydligen ut när man skriver D-uppsats:

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback