Ett mantra... typ

Anna och jag pratade fest, lite snillen spekulerar sådär.
Vi kom båda fram till att vi under lördagens fest endast skulle dricka det vin vi hade med oss, och icket en droppe mer!
Och vi var seriösa, det var "bara vinet", "bara vinet" som upprepades under samtalets gång. När vi sedan befann oss på festen, jag kom in i vardagsrummet och såg Anna med ett whisky-glas så insåg jag att vi var förlorade. Dels för att Anna inte tycker om whisky och dels för att jag själv fick ett likadant. Utan att berätta några ytterligare detaljer kan jag väl säga att våran plan inte riktigt höll.
Låt oss även tillägga att jag igår på jobbet var så trött att hjärnan nog bara arbetade till 20% eller liknande.
Allting gick liksom långsamt.
Nåväl, festen var kul i vilket fall som helst och det är väl lite det som är huvudsaken.
Nu ska jag inte dricka en droppe till! Förrän onsdag... eller liknande.
Om en liten stund ska jag plocka upp bästis vid tåget så det kan hända att det blir något vinglas ikväll, man analyserar så himla bra då.
Och är det nåt vi måste ägna oss åt så är det analyser,uppdateringar och skvaller.
För övrigt jobbar jag bara idag och imorgon och sedan är jag ledig en heeeel vecka, jihooo!
Satans bra måndag det här känner jag.


Kommentarer
Postat av: Sarah

Heeej...har du haft en bra jul? Mkt julmat hoppas jag :) skönt för dig att va lite ledig nu! Är själv ledig och vilar upp mig hos mamma och pappa...så himla skönt att komma bort lite från allt hemma. Blir det nå skoj på nyår?? kram

2008-12-29 @ 23:43:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback