Lördagssörja

Idag är nog en ytterst händelsefattig dag.
Dock så ska jag senare idag och göra en intervju till min uppsats och det ser jag fram emot för är det nåt som verkligen kan få mig tokpeppad så är den engagerade och duktiga unga människor!
Den här dagen kommer nog överhuvudtaget bestå av satans mycket uppsatsskrivande.
Dock skulle jag behöva handla också men vi får se, det kan alltid skjutas fram.
Jag har ju trots allt lyckats med att skjuta fram det i en och en halv veckas tid fram till nu så :)
Billigt och ekonomiskt tänker ni kanske?
Hell no! Är mitt svar.
Mycket skräpmat blir det och mycket satans tjaffs.
Veckans klockrenaste kommentar tycker jag ändå var en av de underbara tjejerna när hon sa:
"Sara, jag ska nog anmäla oss till du är vad du äter".
Vad ska jag säga till vårat försvar? Vi gillar fika, glass, kaffe, pizza och you name it! Så nä, inget försvarstal här inte!

Nä, nu ska jag få ner lite uppsats på pränt.
Dagens musik är helt klart Ramones, peppande som få!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback