Nej fyy....

Fy fan vad det är tidigt!
Det morgonpigga i mig har tagit semester idag,
Så till den milda grad att jag vinglar när jag går, det svider i ögonen och det gör fysiskt ont att vara upprätt att inte ligga nerbäddad under täcket.
Måndagar som brukar vara favoritdagarna, men trust me - inte idag!
Slog upp kalendern och inser att idag inte heller är en dag md utrymme för minsta vilopaus.
Jobb i 9 timmar.
Lucka i 1,5 timme för att sedan vara på plats på ett möte som slutar vid 21-tiden.
Jag kommer alltså vara hemma vid 21:30 ikväll.
Detta blir en dag där kaffet blir min bensin helt enkelt.

Nä, nu är det bara att öppna skolböckerna så att jag hinner få något pluggat idag.
Godmorgon på er!

Kommentarer
Postat av: Sarah

Oj vad du var uppe tidigt idag! =) duktig av dig. Själv har man trynat på i sängen till kl 9 och ska snart till jobbet. Är det sista rycket på uppsatsen nu innan jul?

2008-12-08 @ 11:31:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback