This is the life

Ja, jösses!
Livet är onekligen lite twisted för närvarande, men trots det så mår jag satans bra hela tiden.
Det är lite förvirrat, men det kan det vara.
Sjukt peppad känner jag mig också och det beror till stor del på de fina runtomkring mig.
Energin finns liksom, samtidigt som jag är så trött att jag blir lite snurrig.
Konstig ekvation som antagligen inte går ihop, men what the hell jag har aldrig sagt mig vara någon matematiker!

Idag och tre dagar framåt ska jag jobba, jobba, jobba och sedan lite ledigt och några dagar till och sedan kommer finaste vännen i hela världen och firar nyår här och då är jag faktiskt ledig en hel vecka! Galet skönt ska det bli, hur ledig jag egentligen är, det är liksom en annan femma så att säga. Uppsatsen ska vara kalr den 7/1 så ni kan ju räkna ut själva... men jag tycker det låter bra att säga att jag är ledig. Ledig är ett lite underskattat ord i min värld så jag planerar att missbruka det.

Nä, nu måste jag försöka fokusera mig och fixa det som fixas skall innan jobbet.
Med andra ord:
Dricka mer kaffe
Bädda
Platta håret

Hoppas ni har en bra måndag!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback