Vardagsjox

Idag vaknade jag med världens stresskänsla.
1. Shit, jag har sovit för länge!
2. Jag måste skynda mig så jag inte blir sen till jobbet

Såå... jag skyndar mig upp, sätter på kaffe och inser att det är tisdag.
Ungefär samtidigt som den insikten kommer insikten om att jag är ledig från jobbet,
Så ingen större anledning att hetsa med andra ord.
Dock så hade jag såklart en massa annat att pyssla med, skola och sånt ni vet.

Har också varit på Sanden idag och träffat en tjejgrupp, mycket roliga och kloka tjejer måste jag säga!
Efter det palt hos mamma och nu ska jag snart iväg och träffa mina tjejer.
Och imorgon kära vänner, då jobbar jag på riktigt :)

Mina katter fick en ny klösmöbel igår och det är så galet kul att se hur nöjda de är med den.
Kul också att de slår på min hand om jag rör i den :)

Nä nu är det dags att jag drar mig iväg igen.





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback