alla dessa måsten

Det är fantastiskt vad man kan förtränga och skjuta undan saker när man ägnar en hel helg åt.. inget särskilt.
Det är något skumt med mig.
När jag har mycket saker att göra så är jag så effektiv.
Jag får saker ur världen.
Jag har ett schema och saker blir helt enkelt avverkade en efter en.
Men när jag har lite att göra så har jag hela tiden en röst i mitt huvud som säger "äh, du hinner".
Detta gör att saker läggs på hög.
I helgen har jag inte gjort många knop.
Och nästa vecka kommer bli hemsk.
Har precis börjar kolla på allt som måste avverkas nästa vecka.
Och det verkar inte som en rolig vecka.
Förutom vissa ljusglimtar såklart.
Men efter nästa helg då har det skett en viss förändring i mitt liv och det känns.. helt jävla underbart!

Nä, nu måste jag trotsa rädslan och faktiskt skriva upp nästa veckas schema.
Wish me luck!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback