Frukostfunderingar

Det är med viss osäkerhet som jag är uppe och klar den här tiden.
Min buss går fem-över-jävla-sju.
Men det är inte det osäkerheten bottnar sig i.
Nä, frågan är om vi verklkgen börjar 8:30.
Schemat har varit det rörigaste ever.
Men jag hoppas på det bäst.
Lite trist annars att ha åkt med tidiga bussen i onödan.
Men förutseende som jag är så plockar jag med mig lite c-uppsatsmaterial som jag kan läsa om vi inte skulle börja 8:30.
Det borde vara några vuxenpoäng? Eller?

Jag skulle vilja vara nyttig,på ett Gunde Svan-aktigt sätt, och äta havregrynsgröt varje morgon.
Alla säger "man står sig så länge på det, ända till lunchen!".
Men jag kan inte.
Det är som klister.
Som inte vill förpassa sig ner genom halsen utan vill istället helst komma upp.
Jag är inte kräsen.
Men havregrynsgröt är tufft att få ner..
På tal om frukost så såg jag någon reklam om yoghurt med typ keso i.
Kan det verkligen vara gott?

Nä,nu blir det frukost!
Nu är jag så pass laddad med kaffe att jag ser klart igen.
Godmorgon!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback