Härliga ledighet!

Det här med ledighet är lika underbart som jag hade drömt om.
Idag vaknade jag vid kvart över åtta.
Låg kvar och läste ett bra tag.
Klev upp.
Satte på kaffe och tv4:s morgonprogram.
Läste tidningen och åt frukost.
Tog mig till gymet (are you impressed? I'm impressed!)
Kom hem.
Duschade och åt lunch.

Och nu sitter jag alltså här och väntar på att håret ska torka lite.
Efter det ska jag och mamma gå och hälsa på mormor.
Min söta mormor, det var så länge sedan jag träffade henne nu.
Och ikväll ska jag bjuda mamma på mat.
Fetaostfyllda köttfärsbiffar med klyftpotatis och till efterrätt kladdkaka med mintchokladtäcke och glass.

Nu ska jag fortsätta min dag.
Och det här med ett ledighets-tema ska jag nog köra på imorgon med!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback