Ibland känner man sig så bra

Nu är jag färdig med alla de saker som absolut var tvungna att hinnas med idag.
Vilket innebär att nu återstår 8 grejer som bör göras idag.
Och jag ska tamejtusan fixa dem ikväll!
För gör jag det så har jag hela dagen imorgon till att ta hand om mitt hem lite och sedan kunna koppla av i helgen.
Det är hemskt här hemma.
Dammigt och stökigt.
Och kylen ekar.
Så med andra ord behöver jag städa (ordentligt!) och handla så det skulle kännas skönt att göra det imorgon så kan jag slappna av resten av veckan.
När hände det sist liksom?

Men nu ska jag i alla fall göra mig ytterligare en kanna kaffe och fixa det sista.
Wish me luck!

Kommentarer
Postat av: Kärleken!!

Good Luck My Love!!!!

2008-02-14 @ 20:11:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback